Clubreis Marsa Alam 2020

3 replies [Laatste bericht]
The Frank
afbeelding van The Frank
User offline. Last seen 16 weken 1 dag ago. Offline

Momenteel ligt er een voorstel op tafel voor een clubreis naar Marsa Alam in Egypte.

Ik zal verder prijs vragen op basis van 10 deelnemers. (vanaf 16 deelnemers zijn extra kortingen mogelijk)

- periode: of 14 tot 21 of 21 tot 28 november

- wat kost het: ik reken circa €1000 voor 8d/7n vlucht + transfers + hotel all in + 10 duiken / niet duikers ca €650

- hotel: vermoedelijk één van de Three Corners hotels (Belgisch management)

- duikprogramma: kantduiken op huisrif, van de kant met busje of jeep, een dag of twee bootduiken, eventueel ook duiken met zodiac of kleinere boot  ( bekende duikplaatsen zijn Elphinstone, dolphin House, etc..)

- Minimum dien je over een duikbrevet en 15 duiken te beschikken. Voor duiken op Elphinstone is dient men minimum over brevet 2** te beschikken. Als er duikers 1* meewillen gelieve dat dan met mij te bespreken.

Graag reacties van de geïnteresseerden met antwoord op volgende vragen:

- voorkeur periode of maakt het niet uit?

- wie heeft interesse (naam), geef aan duiker of ook niet duiker mee?

- normaal op bais van tweepersoonskamer: geef aan dubbel bed / twin bed/ of optie driepersoons (indien mogelijk)

De reacties zijn nog vrijblijvend, zodra ik een concrete prijs ken kan je inschrijven door een voorschot te betalen.

Philippe Vanalsenoy
afbeelding van Philippe Vanalsenoy
User offline. Last seen 7 weken 6 dagen ago. Offline

- voorkeur periode of maakt het niet uit? 14 - 21/11 zou hetbeste uitkomen maar kan indien noodzakelijk aangepast worden.

- wie heeft interesse (naam), geef aan duiker of ook niet duiker mee?  Duiken

- normaal op bais van tweepersoonskamer: geef aan dubbel bed / twin bed/ of optie driepersoons (indien mogelijk) Aantal op de kamer maakt niet uit. maar wel liefst eigen bed.... 

The Frank
afbeelding van The Frank
User offline. Last seen 16 weken 1 dag ago. Offline

Ik heb eens verder geïnformeerd bij Sunweb die de beste prijzen heeft voor vlucht+ hotel.

Momenteel is enkel te boeken tot eind oktober, de periode najaar zal pas beschikbaar komen in mei/juni.
Eerder is blijkbaar niet mogelijk omdat ze nog onderhandelen over die prijzen.

Ik vraag ondertussen wel offertes op van duikcenters die in de buurt van de mogelijke hotels liggen.

Alles zelf regelen vluchten hotel etc zal duurder uitkomen, op basis van de huidige vluchtprijzen zit je met vlucht + hotel toch al snel aan €800 p/p. Ik denk dus dat Sunweb de beste optie is.

Is het voor jullie haalbaar om tot mei/juni te moeten wachten om te boeken / vakantie in te plannen?

Christophe
User offline. Last seen 16 weken 4 dagen ago. Offline

ik heb interesse!

periode maakt niet uit ;)